суббота, 17 декабря 2011 г.

Тема: Продовження екскурсії


Мета уроку: продовжити знайомити учнів з можливостями комп'ютера; розвивати логічне і образне мислення; виховувати дбайливе ставлення до устаткування кабінету.
Обладнання: програма «Як використовують комп'ютер», робочий зошит, підручник, дидактичні картки.

План уроку

             I.      Організація класу до уроку. Повторення правил з техніки безпеки (обговорення ситуацій).
          II.      Перевірка домашнього завдання. Розминка.
       III.      Повідомлення теми і мети уроку.
        IV.      Вивчення нового матеріалу.
           V.      Робота за комп’ютером.
        VI.      Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
     VII.      Домашнє завдання.
Хід уроку
       I.      Організація класу до уроку. Повторення правил з техніки безпеки (обговорення ситуацій).
1.Учень забіг до кабінету інформатики, включив комп'ютер собі і сусіду і, не знаючи чим потрібно буде займатися на уроці інформатики, став натискувати на всі клавіші.
- Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то які?
2.Грайливі учні весело розважались на перерві біля школи, обливаючи водою один одного із водяних пістолетів. Пролунав дзвоник, учні прийшли в кабінет інформатики.
- Чи порушили вони правила техніки безпеки? Якщо так, то які?

II.            Перевірка домашнього завдання.
- Діти, яке було ваше домашнє завдання? («Для розумників і розумниць», стор. 7 у підручнику).
·   Назвіть пару Буратіно.(Карабас-Барабас).
·   Назвіть пару Колобку.(Лисичка).
·   Назвіть пару Котигорошку.(Змій).
·   Чого не вистачає у першому квадраті? (Червоного ромба).
·   А у другому? (Зеленого квадрата).
- А тепер дайте відповіді на такі запитання:
- Як використовують комп'ютер у супермаркетах?
- А у касах попереднього продажу квитків?
- Чим корисний комп'ютер для інженерів?
Розминка.
Завдання 1.
- Діти, на минулому уроці ми з вами дізналися про деякі можливості комп'ютера. Як ви гадаєте, чи можливо за допомогою комп'ютера створювати малюнки? (Так.)
- А зараз ми завітаємо в гості до Розмалюйка, якому дуже подобається малювати. Він намалював малюнок і хоче, щоб ви його розфарбували. Поки що ми не вміємо малювати на комп'ютері, тому ми будемо розфарбовувати цей малюнок на папері. (дидактична картка для кожного учня.)
- Розфарбуй віконечка у казковому будинку. Ти маєш три олівці: жовтий, червоний, синій. Розфарбувати потрібно так, щоб не було однакових рядків і олівці всіх кольорів були використані.






Завдання 2.
- Діти, подивіться на дошку. Цю розповідь написав неуважний учень. Він допустив дуже багато помилок. Вам потрібно виправити його помилки у тексті.

Зима
Прийжла зила. Лисика сидить у морі. Зайцик тремтіть під ялинпою. Холодний вовк бродить літом у пошуках здобижі
(Діти виправляють помилки, закреслюючи неправильні літери.)
Подивіться на дошку. Який неохайний цей текст після виправлень! Але на дошці ми можемо витерти його. А якби цей текст був написаний на аркуші паперу, що тоді робити? А за допомогою комп'ютера можна виправляти помилки, не залишаючи ніяких помарок. Для написання своїх текстів і творів письменники та журналісти використовують комп'ютер. Він для них у цій роботі найперший помічник.
Отже, ми виявили ще дві можливості комп'ютера - малювання та друкування.

III.            Повідомлення теми і мети уроку.
Але це ще не всі можливості комп'ютера. їх ще дуже багато. Сьогодні на уроці ми продовжимо подорожувати по країні Інформатики, дізнаємося, які ще можливості мають комп'ютери. А тема нашого уроку називається «Продовження екскурсії».

IV.            Вивчення нового матеріалу.
1.  Читання тексту вчителем (стор. 8 - 9 у підручнику)
2.  Вибіркове читання. (Вчитель читає початок речення, а учні знаходять це речення у тексті і продовжують його читати.)
        Для того, щоб знайти …
        Мудрунчик розповів …
        Наступного дня …
        Саме він зберігає …
        Його використовують …
        Комп'ютер є невід'ємною …
        На кіностудії …
        Він може …
3.Фізкульхвилинка.
Слухати ми перестали,
І тепер всі дружно встали.
Будем ми відпочивати,
Нумо вправу починати:
Руки - вгору, руки - вниз
І легесенько прогнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз - присіли, другий - встали.
Всі за парти посідали,
Вчитись знову ми почали.

V.            Робота за комп'ютером.
1.      Бесіда.
- А зараз ми перейдемо до роботи за комп’ютером. Пригадайте, на якій відстані від екрана монітора треба сидіти.
Ми вже з вами ознайомились з можливостями комп'ютера. А зараз запрошую вас у комп'ютерну подорож. Ви знову зустрінетеся з Ганнусею, Елзіком та Мудрунчиком. І разом з ними побуваєш у місцях, де використовують комп'ютер.


Для перегляду слайдів натискай клавішу «Пропуск» - найдовшу клавішу на клавіатурі. Можете також скористатися клавішами зі стрілками:
2.      Практична робота учнів.
(Вчитель допомагає учням працювати за комп'ютером.)
3.      Релаксація.
- Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови за повільним рухом вказівного пальця витягнутої руки ліворуч і праворуч, вгору і вниз. Повторити 4-5 разів.
- Подивіться на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім переведіть погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 1-2 рази.

VI.            Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
- А тепер попрацюємо над завданнями у робочому зошиті.
- Підведемо підсумок:
·              Як використовують комп'ютер мультиплікатори?
·              Чим корисний комп'ютер у бібліотеках?
·              А як його використовують у медицині?
·              Чим корисний комп'ютер для банків?
·              Чи можна за допомогою комп'ютерів створювати музику?
·              Як використовують комп'ютер у видавництві?
·              А як його використовують у міліції?

VII.            Домашнє завдання.
·   Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на стор. 9 у підручнику.

Комментариев нет:

Отправить комментарий