Мета уроку: ознайомити учнів з новою програмою «Математичний космодром»; розвивати логічне образне мислення, увагу; виховувати інтерес до наукових знань.
Обладнання: програма «Математичний космодром», робочий зошит, підручник, дидактичні картки.
План уроку
I. Організація класу до уроку. Повторення правил з техніки безпеки .
II. Перевірка домашнього завдання. Розминка.
III. Повідомлення теми і мети уроку.
IV. Вивчення нового матеріалу.
V. Робота за комп’ютером.
VI. Узагальнення знань учнів. Підсумок уроку.
VII. Домашнє завдання.
Хід уроку
I. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.
Доповніть речення:
· Спину тримай …
· Не працюй брудними і вологими …
· Сидіти на відстані …
· Не розпочинай роботу за комп'ютером без …
II. Перевірка домашнього завдання.
1. Бесіда.
- Яку тему ми вивчали на минулому уроці? (З Елзіком по планеті).
- Куди направилися друзі Елзіка? (На планету Елзіка).
- Куди хоче Елзік їх повести? (На стадіон).
- Які були перешкоди на їхньому шляху? (Камінь, чагарники, лабіринт).
- На чому друзі туди долетіли? (На спортивному зорельоті).
2. Перевірка завдання «Для розумників і розумниць».
- А тепер дайте відповіді на питання «Для розумників і розумниць» (стор. 15).
• Яке ви знайшли невідоме число? (в=3, г=4, 7);
• Що ви об'єднали в групи? (капелюхи);
• Що було зайве в квадратах? Чому? (Маленький середній п'ятикутник - зайвий, його треба замінити великим).
Розминка.
На сьогоднішньому уроці ми продовжимо працювати з геометричними фігурами. Я даю вам завдання, і хто виконає їх, той побуває з Елзіком і його друзями на стадіоні (дидактичні картки для кожного учня).
1. Проведи в трикутнику 2 відрізки. Які фігури могли б утворитися?
2.
У прямокутнику проведи відрізок так, щоб він поділив прямокутник на трикутник і п'ятикутник.
Молодці! Ви швидко розв'язали ці завдання. Отже, тепер потрапите на стадіон.
III. Повідомлення теми і мети уроку.
Мабуть, ви вже здогадалися, про що йтиме мова на сьогоднішньому уроці. Тим, хто ще не здогадався, допоможе ось це завдання.
v Скласти слово із таких складів: он, ді, ста, зви, чай, не, ний.
Отже, тема нашого уроку «Незвичайний стадіон». а цьому уроці ви ознайомитесь з новою програмою «Математичний космодром», розв'яжете задачі, які зустрічаються у тексті казки.
IV. Вивчення нового матеріалу.
1. Робота над текстом казки «Незвичайний стадіон». (Учні вголос ланцюжком читають текст. Відповідають на запитання):
- Куди прибули Елзік зі своїми друзями?
- Що вони побачили на стадіоні?
- Які задачі їм потрібно було розв'язати, щоб прийняти участь у змаганні?
(Учні розв'язують задачі).
2. Фізкультхвилинка.
Гра "Карлики - велетні".
По команді «Карлики» діти присідають, по команді «Велетні» -встають. Через деякий час робляться помилки. Влаштовується змагання. Учні, які помилились, сідають за парту, таким чином, залишиться один переможець.
V. Робота з комп'ютером.
1. Розповідь.
Діти, сьогодні ми ознайомимося з новою програмою, яка називається «Математичний космодром».
Космодром - земельна ділянка із спеціальним устаткуванням для розміщення, обслуговування і старту космічних кораблів.
Космос - Всесвіт (світ, який нас оточує).
Правила гри: ви будете керувати злетом ракет. Щоб ракета стартувала, слід усно виконати додавання чисел, що написані на ракеті. Потім підвести вказівник миші до результату, який знаходиться на пульті керування і клацнути лівою кнопкою миші. Якщо ваші дії були правильні, то ракета злетить.
Отже, хто був переможцем у грі, той і запустить ракету.
2. Практична робота учнів.
(Вчитель допомагає учням працювати за комп'ютером.)
3. Релаксація.
- В середньому темпі зробити три-чотири кругових рухів очима праворуч і так само ліворуч. Розслабивши м'язи очей, подивитись вдалину на рахунок 1-6. Повторити 1-2 рази.
- Швидко поморгати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
- А тепер попрацюємо над завданнями у робочому зошиті.
- Підведемо підсумок:
· Що цікавого дізналися?
· Що найбільше запам'яталось?
VII. Домашнє завдання.
· Виконайте завдання «Для розумників і розумниць» (з підручника на стор. 17).
Завдання 1. Між малюнками знайти 10 відмінностей.
Завдання 2. Розв'язати задачу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий