суббота, 17 декабря 2011 г.

Тема: Незвичайний стадіон


Мета уроку: ознайомити учнів з новою програмою «Математичний космодром»; розвивати логічне образне мислення, увагу; виховувати інтерес до наукових знань.
Обладнання: програма «Математичний космодром», робочий зошит, підручник, дидактичні картки.

План уроку

             I.      Організація класу до уроку. Повторення правил з техніки безпеки .
          II.      Перевірка домашнього завдання. Розминка.
       III.      Повідомлення теми і мети уроку.
        IV.      Вивчення нового матеріалу.
           V.      Робота за комп’ютером.
        VI.      Узагальнення знань учнів. Підсумок уроку.
     VII.      Домашнє завдання.

Хід уроку
             I.            Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.
Доповніть речення:
·  Спину тримай …
·  Не працюй брудними і вологими …
·  Сидіти на відстані …
·  Не розпочинай роботу за комп'ютером без …

          II.            Перевірка домашнього завдання.
1.      Бесіда.
- Яку тему ми вивчали на минулому уроці? (З Елзіком по планеті).
- Куди направилися друзі Елзіка? (На планету Елзіка).
- Куди хоче Елзік їх повести? (На стадіон).
- Які були перешкоди на їхньому шляху? (Камінь, чагарники, лабіринт).
- На чому друзі туди долетіли? (На спортивному зорельоті).
2.      Перевірка завдання «Для розумників і розумниць».
- А тепер дайте відповіді на питання «Для розумників і розумниць» (стор. 15).
        Яке ви знайшли невідоме число? (в=3, г=4, 7);
        Що ви об'єднали в групи? (капелюхи);
         Що було зайве в квадратах? Чому? (Маленький середній п'ятикутник - зайвий, його треба замінити великим).

Розминка.
На сьогоднішньому уроці ми продовжимо працювати з геометричними фігурами. Я даю вам завдання, і хто виконає їх, той побуває з Елзіком і його друзями на стадіоні (дидактичні картки для кожного учня).

1.      Проведи в трикутнику 2 відрізки. Які фігури могли б утворитися?
2.     

У прямокутнику проведи відрізок так, щоб він поділив прямокутник на трикутник і п'ятикутник.

Молодці! Ви швидко розв'язали ці завдання. Отже, тепер потрапите на стадіон.

       III.      Повідомлення теми і мети уроку.
Мабуть, ви вже здогадалися, про що йтиме мова на сьогоднішньому уроці. Тим, хто ще не здогадався, допоможе ось це завдання.
v     Скласти слово із таких складів: он, ді, ста, зви, чай, не, ний.
Отже, тема нашого уроку «Незвичайний стадіон». а цьому уроці ви ознайомитесь з новою програмою «Математичний космодром», розв'яжете задачі, які зустрічаються у тексті казки.

        IV.                                                                                 Вивчення нового матеріалу.
1.      Робота над текстом казки «Незвичайний стадіон». (Учні вголос ланцюжком читають текст. Відповідають на запитання):
- Куди прибули Елзік зі своїми друзями?
- Що вони побачили на стадіоні?
- Які задачі їм потрібно було розв'язати, щоб прийняти участь у змаганні?
(Учні розв'язують задачі).
2.      Фізкультхвилинка.
Гра "Карлики - велетні".
По команді «Карлики» діти присідають, по команді «Велетні» -встають. Через деякий час робляться помилки. Влаштовується змагання. Учні, які помилились, сідають за парту, таким чином, залишиться один переможець.

           V.                                                                                 Робота з комп'ютером.
1.      Розповідь.
Діти, сьогодні ми ознайомимося з новою програмою, яка називається «Математичний космодром».
Космодром - земельна ділянка із спеціальним устаткуванням для розміщення, обслуговування і старту космічних кораблів.
Космос - Всесвіт (світ, який нас оточує).
Правила гри: ви будете керувати злетом ракет. Щоб ракета стартувала, слід усно виконати додавання чисел, що написані на ракеті. Потім підвести вказівник миші до результату, який знаходиться на пульті керування і клацнути лівою кнопкою миші. Якщо ваші дії були правильні, то ракета злетить.
Отже, хто був переможцем у грі, той і запустить ракету.
2.      Практична робота учнів.
(Вчитель допомагає учням працювати за комп'ютером.)
3.      Релаксація.
- В середньому темпі зробити три-чотири кругових рухів очима праворуч і так само ліворуч. Розслабивши м'язи очей, подивитись вдалину на рахунок 1-6. Повторити 1-2 рази.
- Швидко поморгати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.

        VI.                                                                        Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
- А тепер попрацюємо над завданнями у робочому зошиті.
- Підведемо підсумок:
·              Що цікавого дізналися?
·              Що найбільше запам'яталось?

     VII.      Домашнє завдання.
·   Виконайте завдання «Для розумників і розумниць» (з підручника на стор. 17).
Завдання 1. Між малюнками знайти 10 відмінностей.
Завдання 2. Розв'язати задачу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий