Мета уроку: продовжити знайомити учнів з можливостями комп'ютера; розвивати логічне і образне мислення; виховувати дбайливе ставлення до устаткування кабінету.
Обладнання: програма «Як використовують комп'ютер», робочий зошит, підручник, дидактичні картки.
План уроку
I. Організація класу до уроку. Повторення правил з техніки безпеки (обговорення ситуацій).
II. Перевірка домашнього завдання. Розминка.
III. Повідомлення теми і мети уроку.
IV. Вивчення нового матеріалу.
V. Робота за комп’ютером.
VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
VII. Домашнє завдання.
Хід уроку
I. Організація класу до уроку. Повторення правил з техніки безпеки (обговорення ситуацій).
1.Учень забіг до кабінету інформатики, включив комп'ютер собі і сусіду і, не знаючи чим потрібно буде займатися на уроці інформатики, став натискувати на всі клавіші.
- Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то які?
2.Грайливі учні весело розважались на перерві біля школи, обливаючи водою один одного із водяних пістолетів. Пролунав дзвоник, учні прийшли в кабінет інформатики.
- Чи порушили вони правила техніки безпеки? Якщо так, то які?
II. Перевірка домашнього завдання.
- Діти, яке було ваше домашнє завдання? («Для розумників і розумниць», стор. 7 у підручнику).
· Назвіть пару Буратіно.(Карабас-Барабас).
· Назвіть пару Колобку.(Лисичка).
· Назвіть пару Котигорошку.(Змій).
· Чого не вистачає у першому квадраті? (Червоного ромба).
· А у другому? (Зеленого квадрата).
- А тепер дайте відповіді на такі запитання:
- Як використовують комп'ютер у супермаркетах?
- А у касах попереднього продажу квитків?
- Чим корисний комп'ютер для інженерів?
Розминка.
Завдання 1.
- Діти, на минулому уроці ми з вами дізналися про деякі можливості комп'ютера. Як ви гадаєте, чи можливо за допомогою комп'ютера створювати малюнки? (Так.)
- А зараз ми завітаємо в гості до Розмалюйка, якому дуже подобається малювати. Він намалював малюнок і хоче, щоб ви його розфарбували. Поки що ми не вміємо малювати на комп'ютері, тому ми будемо розфарбовувати цей малюнок на папері. (дидактична картка для кожного учня.)
- Розфарбуй віконечка у казковому будинку. Ти маєш три олівці: жовтий, червоний, синій. Розфарбувати потрібно так, щоб не було однакових рядків і олівці всіх кольорів були використані.
Завдання 2.
- Діти, подивіться на дошку. Цю розповідь написав неуважний учень. Він допустив дуже багато помилок. Вам потрібно виправити його помилки у тексті.
Прийжла зила. Лисика сидить у морі. Зайцик тремтіть під ялинпою. Холодний вовк бродить літом у пошуках здобижі
(Діти виправляють помилки, закреслюючи неправильні літери.)
Подивіться на дошку. Який неохайний цей текст після виправлень! Але на дошці ми можемо витерти його. А якби цей текст був написаний на аркуші паперу, що тоді робити? А за допомогою комп'ютера можна виправляти помилки, не залишаючи ніяких помарок. Для написання своїх текстів і творів письменники та журналісти використовують комп'ютер. Він для них у цій роботі найперший помічник.
Отже, ми виявили ще дві можливості комп'ютера - малювання та друкування.
III. Повідомлення теми і мети уроку.
Але це ще не всі можливості комп'ютера. їх ще дуже багато. Сьогодні на уроці ми продовжимо подорожувати по країні Інформатики, дізнаємося, які ще можливості мають комп'ютери. А тема нашого уроку називається «Продовження екскурсії».
IV. Вивчення нового матеріалу.
1. Читання тексту вчителем (стор. 8 - 9 у підручнику)
2. Вибіркове читання. (Вчитель читає початок речення, а учні знаходять це речення у тексті і продовжують його читати.)
• Для того, щоб знайти …
• Мудрунчик розповів …
• Наступного дня …
• Саме він зберігає …
• Його використовують …
• Комп'ютер є невід'ємною …
• На кіностудії …
• Він може …
3.Фізкульхвилинка.
Слухати ми перестали,
І тепер всі дружно встали.
Будем ми відпочивати,
Нумо вправу починати:
Руки - вгору, руки - вниз
І легесенько прогнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз - присіли, другий - встали.
Всі за парти посідали,
Вчитись знову ми почали.
V. Робота за комп'ютером.
1. Бесіда.
- А зараз ми перейдемо до роботи за комп’ютером. Пригадайте, на якій відстані від екрана монітора треба сидіти.
Ми вже з вами ознайомились з можливостями комп'ютера. А зараз запрошую вас у комп'ютерну подорож. Ви знову зустрінетеся з Ганнусею, Елзіком та Мудрунчиком. І разом з ними побуваєш у місцях, де використовують комп'ютер.
|
|
2. Практична робота учнів.
(Вчитель допомагає учням працювати за комп'ютером.)
3. Релаксація.
- Витягнути праву руку вперед. Слідкувати очима, не повертаючи голови за повільним рухом вказівного пальця витягнутої руки ліворуч і праворуч, вгору і вниз. Повторити 4-5 разів.
- Подивіться на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім переведіть погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 1-2 рази.
VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
- А тепер попрацюємо над завданнями у робочому зошиті.
- Підведемо підсумок:
· Як використовують комп'ютер мультиплікатори?
· Чим корисний комп'ютер у бібліотеках?
· А як його використовують у медицині?
· Чим корисний комп'ютер для банків?
· Чи можна за допомогою комп'ютерів створювати музику?
· Як використовують комп'ютер у видавництві?
· А як його використовують у міліції?
VII. Домашнє завдання.
· Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на стор. 9 у підручнику.
Комментариев нет:
Отправить комментарий