Мета уроку: ознайомити учнів із назвами столів і їх призначенням, із робочим столом комп'ютера; розвивати пам'ять, логічне мислення; • виховувати цікавість до інформатики.
Обладнання: програма «Раіnt», робочий зошит, підручник, дидактичні картки.
План уроку
I. Організація класу до уроку. Повторення правил з техніки безпеки.
II. Перевірка домашнього завдання. Розминка.
III. Повідомлення теми і мети уроку.
IV. Вивчення нового матеріалу.
V. Робота за комп’ютером.
VI. Узагальнення знань учнів. Підсумок уроку.
VII. Домашнє завдання.
їХід уроку
I. Організаційний момент. Повторення правила з техніки безпеки.
1. Хвастливий учень, вирішив показати свої глибокі знання однокласниці, став від'єднувати монітор і клавіатуру від несправного комп'ютера.
- Чи порушив він правила техніки безпеки? Якщо так, то які?
2. Дуже старанна учениця, виконуючи завдання на комп'ютері, присунулась впритул до екрана монітора і стала водити пальцем по тексту на екрані монітора.
- Чи порушила вона правила техніки безпеки? Якщо так, то які?
II. Перевірка домашнього завдання.
1. Бесіда.
- Ви вже знаєте, як поводитись у комп'ютерному класі, вивчили багато нового і цікавого на уроках інформатики.
- А яку тему вивчали на минулому уроці? (Це цікаво знати).
- Пригадайте, хто створив ЕОМ? (С.О.Лебєдєв).
- Де вона була створена? (В Україні, у місті Києві).
- Які можливості цієї машини? (Ця машина вміла швидко рахувати).
2. Перевірка завдання «Для розумників і розумниць» (стор. 23 у підручнику).
Розминка.
- На минулому уроці ви розв'язували задачі для допитливих. Сьогодні ми будемо працювати з геометричним матеріалом.
Завдання 1. Проведи в трикутнику 2 відрізки. Які фігури могли б утворитися?
Завдання 2. У прямокутнику проведи відрізок так, щоб він поділив прямокутник на трикутник і п'ятикутник.
III. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні, діти, я вас ознайомлю з різними столами. Це і є тема уроку «Столи бувають різні».
На цьому уроці ви дізнаєтесь, які бувають столи, яке їх призначення, будете конструювати малюнки з геометричних фігур.
IV. Вивчення нового матеріалу.
1. Розповідь вчителя з елементами бесіди.
- Діти, скажіть, будь-ласка, які бувають столи. (Столи бувають журнальні, за якими обідають, за якими малюємо, пишемо).
- Стіл, за яким ви пишете, малюєте, називають робочим.
- Комп'ютер теж має робочий стіл. На робочому столі розташовані маленькі картинки-піктограми. Під кожною піктограмою є напис.
Якщо підвести курсор до піктограми і клацнути двічі лівою кнопкою миші (а ви вже вмієте це швидко робити), то комп'ютер зразу відреагує. Почне працювати програма, якій відповідає ця піктограма.
2. Робота з підручником.
- Діти, ви послухали розповідь про різні столи. Тепер відкрийте підручники на стор.24, будемо читати ланцюжком.
Бесіда.
- Що розташовано на робочому столі комп'ютера?
- Що знаходиться під кожною піктограмою?
- Як відреагує комп'ютер, коли підвести курсор до піктограми і клацнути двічі лівою кнопкою миші?
3. Фізкультхвилинка.
Віє вітер нам в лице,
Захиталось деревце.
Вітерець все тихше, тихше,
Деревце все нижче, нижче.
V. Робота за комп'ютером.
- А зараз ми перейдемо до роботи за комп'ютером. Пригадайте, на якій відстані від екрана монітора треба сидіти? (Не менше 50 см ).
- Тихенько сядьте за свій комп'ютер. Сьогодні ви будете створювати цікаві малюнки з простих геометричних фігур. Показую учням, як створити малюнок.
1. Практична робота учнів.
2. Релаксація.
Ваші очі втомились, тому виконаємо кілька вправ для очей.
- Повільно перевести погляд вгору-вниз, потім навпаки. Повторити 3 рази.
- Міцно зажмурити очі (до 3 рахувати), відкрити їх і подивитися у далину.
VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
- А тепер попрацюємо над завданнями у робочому зошиті.
- Урок наближається до кінця.. Перевіримо, як ви засвоїли тему уроку.
· Що розташовано на робочому столі комп'ютера?
· Що цікавого ви довідалися про робочий стіл комп'ютера?
VII. Домашнє завдання (диференційоване).
· Виконати завдання «Для розумників і розумниць» (підручник, стор.25).
· Намалювати на столі багато різних речей. Чи всі вони повинні знаходитися на робочому столі? Що зайве?
Вибирайте завдання за своїм бажанням.
Комментариев нет:
Отправить комментарий