Мета уроку: повторити техніку безпеки при роботі з комп’ютером; виховувати дбайливе відношення до устаткування кабінету; допомагати переборювати бар’єр «людина-комп’ютер».
Обладнання: стенд «Техніка безпеки в картинках»” чи сторінка «Як поводитись з комп’ютером» , підручник, робочий зошит.
План уроку
I. Організація класу до уроку.
II. Розминка.
III. Повідомлення теми і мети уроку.
IV. Вивчення нового матеріалу.
V. Робота за комп’ютером.
VI. Закріплення знань учнів. Підсумок.
VII. Домашнє завдання.
Хід уроку
I. Організація класу до уроку.
II. Розминка.
- Діти, у 1 класі нашими постійними помічниками на уроці інформатики були інопланетяни Елзік та дівчинка Ганнуся. Сьогодні ми знову з ними зустрінемось. А до них ще приєднається гномик Мудрунчик. Вони хочуть перевірити, чи не забули ви за літо рахувати від 1 до 10 та розв’язувати найпростіші задачі. Якщо ви правильно виконаєте ці завдання, то вони і надалі будуть разом з нами мандрувати по країні Інформатики.
- Ось які завдання вам задає інопланетянин Елзік:
· Порахувати від 1 до10.
· Порахувати до 10, пропустивши 4 та 7.
· Мама дала Сергійкові 6 яблук, 3 сливи і 1 моркву. Скільки фруктів дала мама Сергійкові?
- Ганнуся хоче, щоб ви виконали ось такі завдання:
· Порахувати від 1 до10.
· Вставити замість крапок пропущені числа: 1, 2, ...,4, 5, ..., ..., 8, 9, 10.
· Сергійкові батьки мають троє дітей. Їх звати Світланка і Оленка. Як звати третю дитину?
- А завдання гномика Мудрунчика такі:
· Назвати сусідів чисел 7, 4, 9, 6, 2 і 8.
· Коля вищий за Васю, але нижчий за Сергія. Хто вище: Вася чи Сергій?
- Молодці діти! Ви гарно вмієте рахувати та розв’язувати задачі. Отже гномик Мудрунчик, інопланетянин Елзік та дівчинка Ганнуся із задоволенням будуть вам допомагати в оволодіванні комп’ютерною грамотою в 2 класі.
III. Повідомлення теми і мети уроку.
- На урок інформатики ми приходимо у комп’ютерний клас. Але перш ніж сісти за комп’ютер, слід ознайомитися з правилами безпечної роботи у цьому класі. Отже тема сьогоднішнього уроку називається «У комп’ютерному класі». Ми не тільки ознайомимося з правилами поведінки у комп’ютерному класі, але й спробуємо запам’ятати їх.
IV. Вивчення нового матеріалу.
1. Розгляд малюнків на стор. 4.
- Які помилки допустив Елзік при роботі з комп’ютером і що із-за цього трапилось?
- Отже щоб такого не трапилось з вами, треба гарно запам’ятати правила техніки безпеки. Давайте прочитаємо їх у підручнику.
2. Читання правил вголос, а потім самостійно.
3. Фізкультхвилинка.
Швидко встали. Вгору піднялись.
Руки опустили. Подивились вниз.
Посміхнулись весело, носик свій дістали.
Знову потягнулися, і рівненько встали.
V. Робота за комп’ютером.
1. Програма «Як поводитись з комп’ютером».
- Перегляд малюнків у програмі.
- Робота парами (В процесі перегляду малюнків учні по черзі один одному задають запитання. Один учень запитує, а другий відповідає. Потім навпаки).
2. Релаксація.
- Швидко покліпати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
- Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перенести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.
VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
- А тепер попрацюємо над завданнями у робочому зошиті.
- Підведемо підсумок:
· Чи можна розпочинати роботу за комп’ютером без дозволу вчителя?
· На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?
· Як треба тримати спину?
· Чого не можна торкатися?
· Чому не можна працювати вологими і брудними руками?
· Чи можна їсти за комп'ютерним столом?
VII. Домашнє завдання.
· Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на стор. 5.
· Вивчити правила техніки безпеки (стор. 4).
Комментариев нет:
Отправить комментарий