Мета уроку: ознайомити учнів з поняттями «істинні та хибні висловлення»; розвивати логічне і образне мислення, пам'ять, увагу; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: програма «Мильні бульбашки», робочий зошит, підручник, дидактичні картки.
План уроку
I. Організація класу до уроку. Повторення правил з техніки безпеки .
II. Перевірка домашнього завдання. Розминка.
III. Повідомлення теми і мети уроку.
IV. Вивчення нового матеріалу.
V. Робота за комп’ютером.
VI. Узагальнення знань учнів. Підсумок уроку.
VII. Домашнє завдання.
Хід уроку
I. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.
- Діти, давайте пригадаємо правила поведінки у комп'ютерному класі. (Діти пригадують правила техніки безпеки).
II. Перевірка домашнього завдання.
- Діти, яким було ваше домашнє завдання? (Завдання «Для розумників і розумниць».)
Поміркуй і закінчи висловлення:
• Якщо брат старший, ніж сестра, то сестра …
• Якщо джерельце вужче, ніж ріка, то ріка …
• Якщо поїзд рухається швидше, ніж мотоцикл, то мотоцикл …
- Діти, а зараз прочитайте, які висловлення склали ви. (Діти читають свої висловлення).
- Якого кольору м'ячики потрапили до кишені клоуна?
Вставити слова замість пропусків.
· На _________________ відображається інформація, з якою працює комп'ютер.
· В системному блоці знаходяться ____________ , ___________ , пристрої для введення і збереження інформації.
· Попереду монітора розташована _____________ , а поруч - _____________.
· За допомогою ______________ можна надрукувати тексти і малюнки.
· За допомогою _______________ можна ввести в комп'ютер те, що зображено на фотографії.
· За допомогою ___________ можна обмінюватися інформацією між комп'ютерами, що знаходяться в різних місцях.
Розминка.
- На минулому уроці ми з вами складали слова та речення. А сьогодні ми будемо виконувати цікаві завдання.
Завдання 1.
- Кролику дали 5 морквин. 2 морквини він з'їв. Скільки всього ягід залишилося? (Жодної, тому що мова була про моркву. А морква — це не ягода).
- Пройшов дощ. На яке дерево сяде ворона: на березу, на осику чи на дуба? (На мокре).
- Сиділо 6 горобців і 4 ластівки. 10 пташок полетіло. Скільки всього пташок залишилося? (Жодної).
- На липі було 6 гілок. На кожній гілці було по 4 менших гілки. На кожній меншій гілці росло по 8 груш. Скільки всього груш росло на гілках? (На гілках груш немає, тому що вони не ростуть на липі).
Завдання 2.
- До яких замкових шпар підходять ці ключі?
- Молодці, діти, ви правильно зробили ці завдання. А зараз подумайте і скажіть, чи було в цих завданнях щось таке, чого бути не може. (Так).
- Що саме?( Груші не ростуть на липах, а морква - це не ягода).
III. Повідомлення теми і мети уроку.
Отже, такого бути не може, щоб груші росли на липі, а морква - це не ягода, а овоч. Ці висловлення неправильні або вони ще називаються хибними. Вдома ви складали правильні висловлення. І сьогодні на уроці ми з вами ознайомимося з поняттями «хибні та істинні висловлення». І тема сьогоднішнього уроку називається «Після уроків. Висловлення хибні та істинні».
IV. Вивчення нового матеріалу.
1. Слухання казки «Після уроків» (стор. 12 у підручнику).
- Діти, ви уважно прослухали цю казку. А тепер скажіть: висловлення «Заєць з'їв на обід вовка» є істинним чи хибним? (Хибним, тому що заєць боїться вовка. А ще заєць їсть тільки рослини).
2. Вибіркове читання.
• Прочитати з тексту лише істинні висловлення.
• Прочитати з тексту лише хибні висловлення.
• Знайти серед виділених висловлень спочатку істинні висловлення, а потім хибні.
3. Фізкультхвилинка.
Один - піднести руки вгору,
Два - нагнутися додолу.
Не згинайте, діти, ноги
І торкайтеся підлоги.
Три, чотири - прямо стати
Будемо відпочивати.
V. Робота за комп'ютером.
1. Бесіда.
- Діти, пригадайте, на якій відстані від екрана монітора треба сидіти.
- Сьогодні на уроці ми будемо працювати з програмою «Мильні бульбашки». Як цікаво пускати мильні бульбашки! Ще цікавіше, коли вони лопаються. Якщо ти хочеш, щоб лопнула порожня бульбашка, підведи до неї стрілку-вказівник миші та клацни лівою кнопкою. А якщо ти хочеш звільнити метелика, швидко клацни по бульбашці двічі.
2. Практична робота учнів.
(Вчитель допомагає учням працювати за комп'ютером.)
3. Релаксація.
- Швидко поморгати, закрити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
- Міцно зажмурити очі (рахувати до 3), відкрити їх і подивитись вдалину (рахувати до 5). Повторити 4-5 разів.
VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
- А тепер попрацюємо над завданнями у робочому зошиті.
- Підведемо підсумок:
· Що вам найбільше сподобалось сьогодні на уроці?
· Яке висловлення вважається хибним?
· Наведіть приклади хибних висловлень.
· Яке висловлення є істинним?
· Наведіть приклади істинних висловлень.
VII. Домашнє завдання (диференційоване). (Кому дісталась синя фішка виконує завдання1, а кому – червона – завдання 2)
· Завдання 1. Виконати завдання «Для розумників і розумниць» на стор. 13.
· Завдання 2. Придумати 2 хибні висловлення та 2 істинні висловлення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий